Institute Digital Services

 

 در ماههای اخیر موارد ذیل به خدمات الکترونیکی مؤسسه آموزش عالی دیلمان افزوده شد یا در حال انجام شدن می باشد. 
1- اتوماسیون سلف 
2- سیستم ارزشیابی الکترونیکی اساتید  
3- پرداخت شهریه بصورت کامل آنلاین به همراه افزوده شدن درگاه الکترونیکی بانک سامان 
4- سیستم اطلاع رسانی پیامکی
5- سیستم اطلاع رسانی از طریق پست الکترونیکی (ایمیل) به همراه ایجاد تغییراتی در طراحی سایت مؤسسه (deylaman.ac.ir) و قرار گیری فرایند چرخش امور دانشجویی و سازمانی به همراه فرمها و اسناد مربوطه 
خواهشمندیم در صورت نداشتن کارت عابر بانک، در اولین فرصت ممکن نسبت به افتتاح حساب در یکی از شعب بانکها و دریافت کارت عابر بانک و فعال نمودن رمز دوم اینترنتی از طریق دستگاه ATM شعبه مربوطه اقدام فرمایید. به عنوان مثال اگر  کارت عابر بانک شما متعلق به بانک صادرات می باشد فقط از طریق دستگاه ATM یکی از شعب بانک صادرات می توانید رمز دوم اینترنتی کارتتان را فعال نمایید. در ضمن در حفظ و نگهداری و عدم فاش سازی رمز دوم اینترنتی دقت نمایید. 
1- نکات مورد توجه در مورد اتوماسیون سلف
- برخلاف تصور رایج دانشجویان مؤسسه، با توجه به متفاوت بودن سرورهای اتوماسیون سلف و سامانه آموزش، کد کاربری و کلمه عبور استفاده شده در سیستم آموزشی با اتوماسیون سلف لزوماً یکسان نیست و کد کاربری شماره دانشجویی و کلمه عبور شماره ملی شما می باشد. که می توانید کلمه عبورتان را تغییر دهید.
- صرفاً تا 72 ساعت قبل از تاریخ سرو غذا امکان رزرو و یا لغو رزرو اینترنتی وجود دارد، و 72 ساعت از ساعت 11 صبح روز سرو غذا محاسبه می شود. 
با توجه به مشخص بودن برنامه ماهانه غذایی، شما می توانید با یک بار پرداخت اینترنتی (قبل از پرداخت تعداد غذاهای مورد نیاز ماهانه تان را محاسبه نمایید) و رزرو ماهانه غذا برای کل ماه رزرو نمایید. 
-  برای رزرو غذا در سایت اصلی (deylaman.ac.ir) روی اتوماسیون سلف کلیک نمایید در قسمت موجودی حساب (پرداخت بر خط online) پرداخت اینترنتی را از طریق رمز دوم کارت عابر بانک انجام دهید و سپس در قسمت اطلاعات رزرو (رزرو غذا) عنوان سالن (برادران و خواهران) را انتخاب کرده و «اجرای ممیزی» را کلیک نمایید و اقدام به رزرو غذا نمایید. لازم به ذکر است که باید حتماً از Internet explorer  استفاده نمایید. و قسمت رزو غذا قبل از پرداخت قابل مشاهده نخواهدبود. 
- در صورتی که موفق به رزرو غذا نشده باشید در روز سرو غذا امکان سرو به صورت روز فروش در صورت وجود در سیستم و با قیمتی بالاتر امکان پذیر خواهد بود. 
2- در ترم جاری و تمامی ترمهای بعدی، ارزشیابی اساتید مؤسسه بصورت اینترنتی انجام خواهد شد، لذا بدیهی است در آخر ترم، قبل از مشاهده نمرات هر درس ناگزیر از پرکردن فرم ارزشیابی استاد مربوطه بعد از ورود به سامانه آموزش خواهید بود و بدون پر کردن فرم مربوطه، امکان مشاهده نمرات درس مربوطه امکان پذیر نخواهد بود. 
3- پرداخت به موقع شهریه، ضامن تداوم ارائه خدمات مطلوبتر از طریق مؤسسه می باشد، لذا خواهشمندیم در اولین فرصت ممکن نسبت به پرداخت اینترنتی مابقی شهریه تان اقدام نمایید. جهت تسهیل امور مربوط به پرداخت الکترونیکی شهریه، مؤسسه اقدام به عقد قرارداد با بانک سامان جهت اضافه نمودن درگاه الکترونیکی بانک سامان در کنار درگاه الکترونیکی بانک تجارت نموده است، بنابه توصیه مسئولان بانکها، پرداخت های الکترونیکی را حداکثر تا ساعت 22 شب انجام دهید و از اینترنت پر سرعت استفاده نمایید. در صورت عدم موفقیت در بار نخست ، با تفاوت یک تا دو ساعت اقدام دوباره نمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل، آن را صرفاً با امور مالی مطرح نمایید. 
4 و 5- بنابه تجربیات اخیر ما و نظرسنجی از دانشجویان، عدم اطلاع یافتن به موقع دانشجویان از اخبار آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و مالی دانشگاه، مشکلاتی را برای ایشان ایجاد می نماید. لذا سعی نمایید حداقل هفته ای دوبار سایت مؤسسه (deylaman.ac.ir) را چک نمایید. بدیهی است در طول ترم صرفاً اخبار بسیار مهم از طریق پیامک برای شما ارسال می شود سایر اخبار از طریق ایمیل و سایت مؤسسه اطلاع رسانی خواهد شد. 

2009/10/20